Izvēlaties transporta līdzekli
Automašīnas
Kravas auto
Traktortehnika
Reģistrējies tagad

Jaunumi un informācija
2014-09-16
Programmēšanas ierīču atjaunināšana, t.i. visas jaunākās VW, Audi, Skoda, Seat automašīnas tiek ieprogrammētas, izmantojot diagnostikas savienotāju, vairs nav nepieciešams izjaukt datorus, tāpēc darbi notiek daudz ātrāk.
2014-10-15
Veicam programmēšanu visiem BMW Fxx sērijas dīzeļdzinēju automašīnām, lai uzzinātu, cik daudz jaudas var palielināt konkrētam modelim, izvēlieties transportlīdzekli un modeli augšpusē. Programmēšanas darbi veicot mērījumus uz jaudas stenda, aizņem līdz 5 stundām.
2014-01-12
Vienīgie Lietuvā programmējot uzlabojam Toyota/Lexus dīzeļa d4d, D-cat dzinēju jaudu, kas ražoti šajās automašīnās kopš 2005. gada, par cenu un citu informāciju lūdzam sazinieties individuāli.
Sameklēt mūs google kartē

Video kanāls

BMW x5 E70 4.0d 225kw
BMW e46 330d 150 kw

Vēl videoklipi




Biežāk uzdotie jautājumi par jaudas uzlabošanu

Kādā veidā Jūs veicat šo pakalpojumu? vai liekat box’u vai programmējat datoru?

Visus motora vadības parametrus gan ražotāji, gan mēs regulējam izmantojot datorprogrammu un nekādas kastītes vai citus svešķermeņus nepievienojam.

Vienkāršs piemērs: veiktie mērījumi VW Crafter 2.5TDI uz jaudas stenda skaidri parāda, kā tas ir īstenībā (apakšējā līkne - standarta jauda, vidējā ar "tuning box” un augšējā līkne pēc mūsu programmēšanas, kā jau varat redzēt, radās 40Ag vairāk nekā ar dažu vadu kastīti, kas sola daudz zirgspēku palielinājumu.vidurinė su "tuning box'u ir aukščiausia kreivė po m

Ironiski, bet ir daudz cilvēku, kuri maksā pat 600 eiro par šādiem jaudas papildinājumiem un bieži saka; taču vācieši nav stulbi un nevarēja slikti izdarīt :), patiesībā ir ļoti gudri izgatavot kastīti, kuras pašizmaksa nesasniedz 10EUR un pārdot par 600 eiro.

Vai jūs varat ieprogrammēt vēlamo jaudu pēc pieprasījuma vai tikai tādu, kāds ir norādīts?

Jaudu varam ieprogrammēt atbilstoši vēlmēm individuāli līdz maksimāli drošai mezglu robežai, un pēc klienta pieprasījuma pat pārsniegt ražotāja rezerves robežas, darbi tiek veikti mērot izmaiņas uz jaudas mērīšanas stenda.

 

 

Vai parametrus Jūs noregulēsiet caur diagnostikas savienotāju programmējot vai kaut ko lodēsiet „ievietosiet chipu"?

Caur diagnostikas savienotāju parametrus neviens neregulē, caur diagnostikas savienotāju tiek veikta diagnostika, izlasīta dzinēja vadības programma, un parametri tiek regulēti, izmantojot speciālu redaktoru, jaunie parametri tiek ierakstīti atpakaļ automašīnas datorā.

Programmu ne vienmēr ir iespējams noskenēt caur OBD savienojumu automašīnas datora tehnisko risinājumu dēļ, piem. Pirmajos vag grupas datoros bija atmiņa, ko var nolasīt tikai ar mikroshēmu programmētāja palīdzību uz galda, un visos gadījumos ir nepieciešams tos izlodēt un izlasot programmu dzēst, izmantojot ultravioleto starojumu, pēc tam rediģētā programma tiek ierakstīta tajā pašā dzēstajā atmiņā (ko Tautā sauc par chipu), un tas tiek lodēts atpakaļ dzinēja vadības datorā.

Tātad visos gadījumos nekāds "chips" netiek likts, un tiek mainīti tikai parametri tajā pašā automašīnas programmā.

Vai es iziešu tehnisko apskati, palielinot kilovatus automašīnai?

Tas viss ir atkarīgs no tā, kā ir noregulēta programma, ja korekcijas netika veiktas saskaņā ar ražotāja loģiku, un dūmojums acīmredzot palielinājies – tehnisko apskati neizdosies iziet!

Vai nebūs problēmu ar DPF filtru pēc jaudas uzlabošanas? vai tas neaizsērēs?

Atkal, tas viss ir atkarīgs no programmēšanas kvalitātes, slikti noregulēta gaisa/degvielas proporcija sabojās filtru!

Vai Jūs izmantojat legālas jaudas programmas?

Tādas lietas kā oriģinālās programmas jaudai nav un neeksistē, katrs uzņēmums regulē programmas individuāli (izmantojot oriģinālo motora parametru regulēšanas redaktoru "winols"), un sasniedz rezultātus, atkarībā no prasmju līmeņa un pieejamās testēšanas un regulēšanas iekārtas, jaudas stendiem utt., visi pārējie programmas vai nu mēģina piesavināt no kāda cilvēka jau ieprogrammētajām automašīnām, vai nu pērk pēc  nejaušības principa internetā; paturiet prātā, ka neviens sevi cienošs un daudz sasniedzis uzņēmums nepārdod savus darbus un tos izmanto tikai savos birojos veicot uzlabojumus.

Vai jūs veicat čiptūningu vai veicat remapping? jo biju dzirdējis, ka remapping ir labāk nekā čiptūnings :)

Remapping - tā ir programmā nepieciešamo parametru regulēšana (izmaiņas); šo terminu izmanto Lielbritānijas iedzīvotāji, atbilde būtu - jā, mēs veicam čiptūningu programmās veicot degvielas daudzuma, degvielas spiediena, turbīnas spiediena, iesmidzināšanas sākuma un ilguma parametru remapping, un citu saistīto ierobežojumu programmas kalibrācijas kartēs.

Vai ir nepieciešams izslēgt DPF/ FAP filtru, veicot jaudas uzlabošanu?

Patiesībā nē, pareizi ieprogrammētā jauda neietekmē DPF funkcionalitāti.

 

 

 




All rights reserved startline.lv @ 2015
Sūtiet savus jautājumus aizpildot šo formu:
 

Izvēlaties vēlamo pakalpojumu:
Jaudas palielināsāna
Vārsta programmiska atslēgšana
DPF/FAP Programmēšana programmas atslēgšana
DPF/FAP Filtra izņemšana
-serv_dyno_2wd-
Mērīšana ar jaudas stendu
Atrodiet savu transpotlīdzekli pēc markas un modeļa:
Automašīnas
Kravas auto
Traktortehnika
Telefona nummurs un epasts
Papildus jautājumus rakstiet šeit:
Jautājumus sūtīt
Paldies par reģistrēšanos

Jūsu jautājums ir nosūtīts drīz ar jums sazināsimies.