Izvēlaties transporta līdzekli
Automašīnas
Kravas auto
Traktortehnika
Reģistrējies tagad

Jaunumi un informācija
2014-09-16
Programmēšanas ierīču atjaunināšana, t.i. visas jaunākās VW, Audi, Skoda, Seat automašīnas tiek ieprogrammētas, izmantojot diagnostikas savienotāju, vairs nav nepieciešams izjaukt datorus, tāpēc darbi notiek daudz ātrāk.
2014-10-15
Veicam programmēšanu visiem BMW Fxx sērijas dīzeļdzinēju automašīnām, lai uzzinātu, cik daudz jaudas var palielināt konkrētam modelim, izvēlieties transportlīdzekli un modeli augšpusē. Programmēšanas darbi veicot mērījumus uz jaudas stenda, aizņem līdz 5 stundām.
2014-01-12
Vienīgie Lietuvā programmējot uzlabojam Toyota/Lexus dīzeļa d4d, D-cat dzinēju jaudu, kas ražoti šajās automašīnās kopš 2005. gada, par cenu un citu informāciju lūdzam sazinieties individuāli.
Sameklēt mūs google kartē

Video kanāls

BMW f10 520d 120kw
BMW x5 E70 4.0d 225kw
MB ML 280 CDI 140kw

Vēl videoklipi




Kvēpu filtru DPF FAP izslēgšanas un likvidēšanas metode

Kā tiek veikta DPF likvidēšana?

Vispirms sniegsim dažus piemērus, kā DPF filtrus remontē mūsu konkurenti:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visbiežāk sastopams DPF filtra problēmas risināšanas veids, kad tiek sagrieztas tvertnes pat nenoņemot izpūtēju, un tiek izkratīts un tvertnes tiek uzkarsētas līdz vārīšanās temperatūrai. Katalizatora (ko vispār nevajadzēja likvidēt) un DPF filtra vietā tiek pielikti visādi atkritumi, un cer, ka viss būs kārtībā. Daudzi meistari vienkārši izurbj dažus caurumus, un pieprasa no 100 līdz 500 litiem par šādu remontu.

Tehniskās apskates darbinieks, ieraugot šādu skatu, lūgs ielikt katalītisko neitralizatoru un atgriezties.

 

Cita DPF remonta meistaru grupa ir programmētāji, kuri gatavo automašīnas pārdošanai.

Mērķis - ar minimālām izmaksām un visīsākajā laika apkalpot cik iespējams vairāk automašīnu un nopelnīt naudu.

Patiešām ērti, kad no svešām valstīm atzīta sabrukusi automašīna, tiek „salabota" pārdošanai. Tas viss tiek darīts, programmu no automašīnas noskenējot ar kādu ierīci un pārceļot uz DPF izslēgšanas redaktoru (var būt oriģināla vai nē - nekādas atšķirības, jo visas programmas veido tie paši mirstīgie un darbojas „greizi”), tiek nospiesta poga „izslēgt DPF” un tiek ierakstīts atpakaļ automašīnā. Lampiņas, kuras norāda bojājumu, nodzist un automašīna brauc. Tomēr automātiskais redaktors šo funkciju veic ļoti primitīvi, avārijas apstākļu ierobežotāji programmā tiek pacelti līdz mākoņiem, un diagnostikas kļūdu kodi tiek izdzēsti, tāpēc tādas automašīnas pārbaudes laikā bojājumus neviens neredz. Pēc noteiktā nobraukšanas kilometru skaita, automašīnas braukšanas īpašības mainās, un pēc tam sākas automašīnas īpašnieka garš un garlaicīgs un bieži vien dārgs ceļš, verot dažādu servisu durvis, mēģinot atrast vainu, kuru diagnostika neparāda. Tas ir saistīts ar to, ka pienācīgi konfigurēt automātisko izslēgšanu nav iespējams. Rūpnīcas algoritmu programmā atšķirības ar DPF un bez atšķiras aptuveni 80%, un programmēšana ir jāveic individuāli katram transportlīdzeklim, pielāgojot parametrus.

Daudziem cilvēkiem rodas jautājums - kāpēc tā atšķiras cena par šo pakalpojumu, kāpēc vietējās garāžas piedāvā ievērojami zemāku cenu vai pat veicot citus auto remonta pakalpojumus, piedāvā bezmaksas programmēšanu?

Atbilde ir vienkārša: nulle ir vienlīdzīga ar nulli, viens - ar vienu, bet cilvēki nepiedzimst vienādi. Programmas var regulēt daudzi, tomēr, lai to izdarītu labi - nepieciešams zināt, ko dari, un zināšanām ir sava cena.

Ja jūs vēlaties pārliecināties, kā lētā dpf izslēgšana atšķiras no pareizas noregulēšanas - novietojiet 2 automašīnas blakus viena otrai ar tādu pašu motoru (piem. 2,0 TDI un 3,0 TDI), tikai vienu rūpnieciski bez DPF un citu ar DPF, bet „vietējo inženieru" izslēgto, un jūs redzēsiet atšķirības, kuras dūmos caur izplūdes cauruli.

Bieži nākas pārveidot konkurentu programmas, avārijas režīmā ierobežojušos Mercedes Benz, kad veicot diagnostiku, tiek parādītas dīvainas kļūdas vai netiek parādītas nekādas; dūmojošs un raustošs(braucot ar pastāvīgu ātrumu) BMW; Opel, esot bojājumiem, nenorādot nekādas diagnostikas kļūdas; Volvo 2.4d 5 un Volvo 2.0d avārijas režīmā, kad braucot vienmērīgi, sāk pulsēt un palielināties degvielas patēriņa rādījumi; Honda ar pazudušajiem autopilotiem un pazudušajām palaišanas releja funkcijām; VW un Audi ar lielāku dūmainību, kas ir saistāms ar nepareizu parametru noregulēšanu, kad filtrs ir izņemts, un pārējās automašīnas ar dažādām problēmām.

Liels paldies klientiem par viņu izrādīto uzticēšanos mūsu komandai, kas palīdzēja īstenot sarežģītus projektus, vienkārši atstājot automašīnas uz ilgāku laika periodu. Lielisks piem. ir Mazda 6 2.0d, kad DPF sistēmu ir izdevies izslēgt 45 dienu laikā (2011. g.) līdz šim nevienam pasaulē nav izdevies to izdarīt. Pēc šī projekta jau bija skaidrs, kā noregulēt citas japāņu Denso sistēmas Nissan, Mitsubishi un Subaru markas automašīnās. Cits piem., Honda CRV 2.2 DPF ideāli izslēdzoša programma piedzima 40 dienu laikā. Tātad, tas ir ļoti sarežģīts un cītīgs darbs, un īstenotie risinājumi netiek pārdoti jebkuram un tiek piedāvāti tikai pie mums.

DPF filtru tvertnes tiek noregulētas bez jebkādām iejaukšanās pazīmēm un vizuāli izskatās oriģināli, šāds darbs prasa vairāk laika un pieredzes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




All rights reserved startline.lv @ 2015
Sūtiet savus jautājumus aizpildot šo formu:
 

Izvēlaties vēlamo pakalpojumu:
Jaudas palielināsāna
Vārsta programmiska atslēgšana
DPF/FAP Programmēšana programmas atslēgšana
DPF/FAP Filtra izņemšana
-serv_dyno_2wd-
Mērīšana ar jaudas stendu
Atrodiet savu transpotlīdzekli pēc markas un modeļa:
Automašīnas
Kravas auto
Traktortehnika
Telefona nummurs un epasts
Papildus jautājumus rakstiet šeit:
Jautājumus sūtīt
Paldies par reģistrēšanos

Jūsu jautājums ir nosūtīts drīz ar jums sazināsimies.